Gyermekfogászat

A felnőttkori páciensek nagy része nem szívesen jár fogászatra, a gyermekkorban elszenvedett rossz emlékkép, trauma miatt. Ezt a negatív berögződést szeretnénk elkerülni a mai gyerekeknél. A szülő tehet azért, hogy gyermeke későbbiekben félelem nélkül lépjen egy fogorvosi rendelőbe.

Gyermekfogászat budapest 9 kerület

Gyermekfogászat a IX. kerületben

Gyermekfogászat tudnivalók

• A gyermeket egész kicsi korában meg kell ismertetni a fogorvossal, a fogorvosi rendelővel. Fontos, hogy megszokja a fehér köpeny jelenlétét, a fúrók zaját.
  • Az első találkozásnál ne történjen semmilyen beavatkozás! A gyermek csak barátkozzon az orvossal! Ha nincs fájdalom, a későbbiekben biztonságérzettel, egyre bátrabban fog belépni a rendelőbe.
  • Fontos a fokozatosság! Kezdjük a legrövidebb és a legkisebb fájdalommal járó kezeléssel.
  • Fontos a prevenció, a szuvasodások megelőzése! A Gyöngy Fogászatban sok figyelmet szentelünk a gyermekek helyes fogmosására, a fogmosó eszközök használatának elsajátítására. Ha nincs probléma, nincs kellemetlen emlék.
  • Félévente kontroll javasolt. A felépített bizalmat meg is kell tartani.

Gyermekkori fogászati problémák

A leggyakoribb beavatkozás gyermekeknél az elszuvasodott tejfogak tömése. Preventív célból érdemes minden olyan tejfogat megmenteni, amit még lehetséges. Ha ez nem lehet, fájdalommentesen, nagy tapasztalattal végezzük a tejfogak eltávolítását is.

A megelőző fogászat körébe tartozik a barázdazárás, mely az első őrlőfogak áttörése után, 6-7 éves korban végezhető el és a későbbi szuvasodások meggátolásában nagy szerepe van.

A Gyöngy Fogászatban játékosan és kedvesen várunk minden jövendőbeli kis pácienst.

Nagy tapasztalatokkal végezzük a tejfogak eltávolítását is

Via “zsibizselés” érzéstelenítés és enyhén meglazult tejfogának eltávolítása után mosolyogva állt fel a székből:

gyermekfogászati kezelés budapesten a 9 kerületbentejfog eltávolítás fájdalommentesen 9 kerület

tejfog eltávolítás fájdalommentesen budapest 9 kerület