Fogászati szolgáltatás

A Gyöngy Fogászat fogászati szolgáltatás listája Dr. Róka Zsuzsanna és Dr. Luib Fruzsina fogorvosokkal, Krajcsovics Zsanett fogászati asszisztenssel.

Fogfehérítés

A fogak elszíneződésének oka, fogfehérítés, fogfehérítő eljárások a Gyöngy Fogászatban, Budapesten a IX. kerületben. Fogfehérítés ->

Fogpótlás

A fogelvesztés, foghiány okai és következményei, miért fontos a foghiány pótlása. A fogpótlások két nagy csoportja, a fix vagy rögzített fogpótlások (korona, híd, gyökércsapos fogmű) és a kivehető fogpótlások (részleges fogsor, teljes fogsor) jellemzői. Foghiány ->

Foghúzás

Fájdalommentes foghúzás. A fogak eltávolítására csak akkor kerül sor, ha már nincs más megoldás a fog megtartására, ha veszélyezteti a többi egészséges fog állapotát.
Fájdalommentes foghúzás ->

Fogszabályozás

Felnőttkori és gyerekkori fogszabályozás, tudnivalók, fogszabályozás árak.
Fogszabályozás ->

Gyermekfogászat

Gyermekfogászat tudnivalók, Gyermekkori fogászati problémák.  A Gyöngy Fogászatban játékosan és kedvesen várunk minden jövendőbeli kis pácienst. Gyermekfogászat ->

Implantátum

Fogászati implantátum készítése Budapesten, előnyök, hátrányok, korhatár.
Fogászati implantátum ->

Fogtömés

Az elégedett, szép mosoly önbizalmat ad tulajdonosának. Ezzel befolyásolja az egyén szociális és társadalmi kapsolatainak alakulását, karrierjét, pszichológiai értéke vitathatatlan. A fogászatban az elmúlt időben az esztétikai elvárások kielégítése felértékelődött. A tömések révén minimális foganyag elvesztése mellett visszaállítjuk a fog tényleges formáját, mindezt úgy, hogy a tömés a fog természetes színével harmonizáljon. Fogtömés ->

Betétek

A fogtömések helyett használt inlay és onlay betétek leírása. Betét, inlay, Onlay ->

Kerámiahéj

0,7 mm vastagságú, ragasztott kerámia lapocskát jelent. A frontfogak külső felszínére ragasztjuk. Előnye, hogy kevesebb fog elcsiszolásával jár. (0,5-1 mm). Fogak alaki, helyzeti, szín korrekciójára alkalmazható az esztétikai hatás fokozására. Kerámiahéj ->

Direkt héj

A kerámiahéjhoz hasonlóan, a frontfogak kisebb hibáinak a leplezésére alkalmas, viszont ezt a típust a fogorvos készíti el a rendelőben. Együléses beavatkozás, mely fájdalommentesen, érzéstelenítésben történik. Direkt héj ->

Fogkőeltávolítás

A fogkőeltávolítás az egyik legfontosabb fogorvosi beavatkozás. A fogak, tömések, fogpótlások felszínén lerakódott lepedék, plakk könnyen lemeszesedik, sárgás-barnás színűvé válik, mivel a nyálból további ásványi anyagok épülnek be a lepedékbe. Ez már maga a fogkő, amely a továbbiakban csupán fogmosással már nem távolítható le. Fogkő nemcsak a fog íny feletti részén jelenhet meg, hanem az ínyszél alatti részeken is. Ez kizárólag professzionális fogkőeltávolítással orvosolható. Fogkőeltávolítás ->

Barázdazárás

Gyerekek nemrég áttört maradó rágófogaiba ajánlott. Az őrlőfogak barázdái olyan formájúak, hogy fogmosással nehéz őket tisztán tartani, így barázdáik könnyen fogszuvasodás kiindulópontjai lehetnek. Barázdazárás ->

Fogékszer

Nagyon divatos a hibátlan fogazaton csillogó fogékszer, melyet teljesen fájdalmatlanul helyezünk fel. A fogon semmiféle károsodást nem okoz, a fogat nem kell hozzá kifúrni, rögzítése néhány percet vesz igénybe és bármikor levehető.

Gyökérkezelés

A gyökérkezelés a károsodott fog megmentését célozza meg. Egyik oka, ha a fogszuvasodás már annyira előrehaladott, hogy eléri vagy megközelíti a fog belsejében lévő ereket és idegeket tartalmazó pulpakamrát és így fogbélgyulladás alakul ki. Ezt a fog érzékenysége, lüktető fogfájás, esetleg arcduzzanat kíséri. A másik ok, amiért a fogat gyakran gyökérkezelni kell, ha… Gyökérkezelés ->